Zariadenia je nutné posielať spolu s príslušenstvom. V prípade, že zásielka nebude kompletná, vyhradzujeme si právo vrátiť zariadenie bez opravy na náklady reklamujúceho.
Firma/Meno: *
Kontaktná osoba: *
Ulica, číslo domu: *
Mesto: *
PSČ: *
Telefón: *
Email: *
Typ servisu:
Výrobca - typ zariadenia:
Sériové číslo: *
Dátum kúpy: *
Popis závady: *
Príslušensvo:
S vyplnením a odoslaním tohto formulára súhlasíte so spracovaním Vašich osobných údajov v zmysle zákona o ochrane osobných údajov
Ak Vám nepríde potvrdzujúci mail, objednávka neprebehla korektne a treba ju znovu zadať. Cas objednania platí od 8.30 do 16:00 v pracovné dni. Pripadne môžete poslať údaje podľa tohto formulára na E-mail: info@m3soft.sk , tomto prípade ale potvrdzujúci mail nedostanete.
Reklamáciu zvozu pošite mailom na info@m3soft.sk v prípade, že Vám tovar nebol vyzdvihnutý do 48 hodín Ido tohto času sanepočítajú víkendy a sviatky!
Zariadenia, ktoré sú posielané do servisu prepravnou službou musia byť riadne zabalené, najlepšie v originálnom balení , musí byť pribalený záručný list alebo doklad o nadobudnutí.
M3Soft s.r.o. neručí za prepravu zariadenia ktoré nie je riadnezabalené. Obal v ktorom zariadenie prišlo na servis je použitý na zaslanie späť k zákazníkovi, ak tento obal nezodpovedal kritériám M3Soit s.r.o. neručí za poškodenie pri spätnej preprave.